Este blog está creado por Alba,Lúa ,Puri, Raquel e Sabela co obxectivo de proporcionar diversa información sobre os accidentes máis frecuentes e a súa prevención na etapa de educación infantil. Esperamos que vos sexa de utilidade a nosa aportación de diferentes actividades,vídeos e reportaxes para evitar que estes sucesos sexan tan habituais. Contamos coa vosa colaboración ¡comentade!
jueves, 22 de septiembre de 2011
Ola
Aquí vos poño unha foto dun neno intentando coller unha botella que contén líquido para matar as moscas. Esta foto fainos reflexionar sobre o lugar no que debemos poñer estes productos tóxicos, debémolos poñer nun lugar no que o neno non teña aceso a eles e tamén é convinte que os utilicemos o menos posible diante deles porque senón o que imos facer vai ser que eles se sintan atraídos por estes productos e os queiran coller.
Ciclo: segundo (3-6 anos).
Área de coñecemento: coñecemento do contorno.
Bloque de contidos: Bloque 1: medio físico: elementos, relacións e medida.
- Recoñecemento dalgúns atributos e propiedades de obxectos e de materiais, examinando con atención as súas características e a súa aplicación na vida diaria.
Criterios de avaliación:
- Explorar os obxectos e elementos do contorno inmediato e actuar sobre eles. Recoñecer os seus atributos e calidades. Agrupar, clasificar e ordenar estes elementos e coleccións segundo distintos criterios.
Fonte de documentación: esta foto atopeina en google poñendo “niños bebiendo productos tóxicos”.
ALBA MARÍA CASAL MONTERO
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Estaría mellor se describiras a actividade a realizar cos nenos.
ResponderEliminarO fogar e o aula é un lugar idóneo para que os nosos cativos se desenvolvan de forma adecuada, xa que se atopan no período de experimentación. Os mestres e máis os pais debemos de realizar actividades de forma conxunta, pero isto non sempre é doado. Cómo facemos pa traballar no aula os perigos que existen nos fogares, sen que os pais pense que nos estamos a entrometer nas súas vidas e formas de educar?
ResponderEliminar